21 Haziran 2009 Pazar

ölümle oynama..



Doktorum bana 'öölüm olabilir'' dedi
ama ona inanmadım,hiç iyimse değil
eminim yeteneğinden bana harika düşmanlar oluşuyor,
ayağa kalk ve bak bana,ölümle oynama,çünkü belki!..
birgün yürüyeceğim ve diyeceğim ki beni hayal kırıklığına uğrattın.
belki böyle daha iyisin
buraya eğiliyorsun,soğuk ve kataleptik
kısa düşünceni yakalayınca ne yapabilirsin o kabiliyetle?
iyi ve yeteneklisin,
olusuyor harika düşmanlarım,
ayağa kalk ama seni yakalayacağız ve bak bana
ölümle oynama.
Böyle daha iyisin...
ayağa kalk ve yüzleş benimle
ölümle oynama.
birgün yürüyeceğim ve diyeceğimki ''lanet olası beni hayal kırıklığına uğrattın''
öyleyse önden git ve ölümle oyna!.
neden dönüp bana bakamıyorsun?
lanet olası hayallerimi yıktın!..
pasif saldırgan ve zırvalık!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder