2 Haziran 2009 Salı

Sedonalanmak...






Bir yok olma sebebim daha oldu.Blogu yine biraz aksattım.Aslında tam olarak ona bağlanmaz ama sebeplerden biri diyelim.Aslında insanların sahtelikleri beni suskunluğa itti denebilir.Ama aktım suskunda birşey geçmiyor ele uzun süredir aklımın bir köşesinde bulunan ve beni acaip özgürleştireceğine inandığım şeyi aldım..Hayatımda bir müzik birde bisikletin yeri bambaşkadır.Bu ikisinden vazgeçmem mümkün olmadı, sanırım olmayacakta.Başımın üzerinde yerleri var zaten.Neyse sonunda kendime istanbul sınırları içerisinde bisiklet almayı başabildim ne mutluki.Kendime son zamanlarda bikaç para ile satın alınan alet edevat ıvır zıvır aldım ama uzun zamandır aldığım bişey beni bu kadar mutlu ve özgür kılmadı..Henüz çok eskide olmasına rağmen bisikletle yaşamanın tadını yeniden damarlarımda hissetmek beni çok mutlu ve özgürleştirdi.Hayatıma yeni amaç ve keyif kattı..Üstünden inmeye niyetlide değilim bakalım.Resimlerini paylaşayım dedim.saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder